Hamilebiranne ben hastaneden çok korkan biriyim hiç serum bile taktırmamıştım spinal oldum ama inan korkutucu değil sadece bebek çıkarkrn gögüsünde baskı hissediyorsun bir kaç dk ama başındakilrr söylüyor seni sakinleştiriyor miğdr bulantısı yaşarsan hemen söyle iğne yapıolar birde ben bilmiyordum fazla başını oynatmaman lazımmış ben baya hareket ettirdim sanırım sonrasında boynum tutuldu kötüydü ağrın filan olmuo ben 6 saat sonra ayağa kalktım bişey hissetmedim sonrasındada rahattı ben bile doğum yaptıysam herkes yapabilir çok korkan biriydim inşallah sağ salim kucağına alırsın bebişini bide depend tek kullanımlık çamaşır kurtarıcı oluyor kanamam baya olmuştu almanı tavsiye ederim inşallh sıkıntısız atlatırsın