OzlEmrah ben de bunu anlamıyorum. Daha önce de benzer açıklamayı yapmıştım, atlamissiniz. Eleştiri yapmak artık karşıdakini bozma, dalga geçme olarak algılanıyor. Kimsenin kendi düşüncesi dışında düşünceye-fikre tahammülü yok, ben de bir süre sonra bazı postlarımda hafif ti'ye aldım evet ama bu kırma veya dalga geçme hatta aşağılama felan içermiyor. Hele hiçbirinde hakaret yoktur. Çoğumuz tartışmayı, başka fikirleri dinlemeyi bile beceremedigimizden en ufak aksi fikir saldırı algılanıyor.
Yukarıda paragraflarca kendi kişisel düşüncemi belli bir mantığa dayandırarak açıklamaya çalıştım, arkadaş ise yeğeni "Ravza" isminde olduğu için duygusal olarak savunma pozisyonuna geçti.
Her neyse hepimiz kendi hayatımızı yaşıyoruz, feyz alan alır.