Hiranurhilal Cigdem0707 canim nasil gecti ben simdi geldim cok uzun surdu resmen yoruldm ama deydi hersey yolunda cok sukur hafrasiyla uyumlu hicbir sorun yok cok sirindi oglum
Cigdem0707 Hiranurhilal canım benim de çok güzel geçti.Uzundu.Kızımı gorduk oldukca hareketliydi şükur benim bi hafta önden gidiyor ama sıkınti yok dedi doktor ama şeker yüklemesi yaptirtir doktorun dedi😀
mirage_90 Cigdem0707 sıkıntı olmaması güzel gözünüz aydın😌 ayrıntılı için normal doktorunuza mı gittiniz yoksa perinatalogamı? Bizim de yakında var da..
Hiranurhilal Cigdem0707 kacinci haftada girmis oldun kac gram cok sukur sagliklilar cok mutlu oldm icim rahatladi ben 21 bitti 450 gr mis olmasi gerektigi gibi
msrcmm Ayrıntılı ultrason için randevu mu veriyorlar? Bana özelde 21 kasımda girmen lazım dedi. O tarihte devlete gitsem ayrıntılıya alırlar mı yoksa randevu mu veriyor?
Medine_1992 msrcmm canım devlette de randevu gerekiyor önceden al çünkü doluyor hangi sehirdesin bilmiyorum ama
Hiranurhilal Cigdem0707 sonucu cokkkk guzel mucizevi ama sen bilmeden gidiyorsun daha iyi bebisi kucagina alinca hepsi unutuluyor Allah cekemicegimizden fazlasini vermiyor