Medine_1992 Cigdem0707 hayırlı olsun canım benim oğluşta iki hafta büyük çıktı ben korktum biraz acaba seker mi var bende diye en başından beri böyleydi önde doktor da sadece standart ortalamanın üstünde iri bir bebek dedi 🙄sevinsem mi önden gittiğine bilemedim
Cigdem0707 Medine_1992 Benim de 10.haftadan beri önde.Bence olmasi gerekenden azcik iriler😁ama.bize şeker yüklemesi yapaarlar
Cigdem0707 Bsraermis8 yani tam sayılmaz cok hareketli eller ayaklar hep yüzunde net goremedik ama gorduk
Medine_1992 Cigdem0707 aynen canım babaya cekecek galiba bir sıkıntı olmasında gerisi mühim değil benim boyum kısa çünkü bebiş uzun göbekli çıkınca ne oluyor dedimm😁😁
Cigdem0707 Sunay10_ o 1.trimester ultrasonu isteyen giriyor ben de girmistim.Ama bu 5.aydakine herkes giriyor