Canselgly Merhaba ben avcılarda oturuyorum fakar tüm ailelerimiz orda orda doğum.yapip eve gelicem tekrar iklim hastanesine gidiyorum ama eşim orayı istemiyor akıl verir misiniz gittiğiniz hastaneler ve ücretleri 🥰🥰👍🐣🐣🐣🐣
Slinn Canselgly canım ben yenibosna safaya gidiyorum ama kuzenim de medicine da doğum yaptı doktoru züleyha genç ti. Memnun kaldı.
ilknuryzc1 Canselgly hospitalist yeşim hanım süper bi bayan o kadar ilgili bi bayanki aşırı memnun kaldım
Mervesnck Canselgly ilgi hastanesine basladim canim dogumuma az var emel hanim inanilmaz yumusak konusan tatli dilli sakince herseyi anlatiyor cok icime sindi 3 cu gidisim dogumumu onda yapicam 🥰 muayene 100 nst 20 tl
TugceServan Hospitalist ilk oğlumu ordaa doğurdum doktorum başka hastaneye gittiği için bana yakın olana gidiyorum doktorum tekten hastanesine gitti tavsiye ederim Adı Sevtap Alkan
Mervaslan ilknuryzc1 bende fark ediyorum o hastanede yesim hanimin daha cok hastasi oluyo.bende derya hanimin yanina gidiyorum.acaba yesim daha mi iyiydi diye dusunuyorum bazen.ama artik 31 haftaligim.ayni doktoruma devam ederim diyorum...
Mervaslan ilknuryzc1 bende fark ediyorum o hastanede yesim hanimin daha cok hastasi oluyo.bende derya hanimin yanina gidiyorum.acaba yesim daha mi iyiydi diye dusunuyorum bazen.ama artik 31 haftaligim.ayni doktoruma devam ederim diyorum...
Mervaslan ilknuryzc1 bende fark ediyorum o hastanede yesim hanimin daha cok hastasi oluyo.bende derya hanimin yanina gidiyorum.acaba yesim daha mi iyiydi diye dusunuyorum bazen.ama artik 31 haftaligim.ayni doktoruma devam ederim diyorum...
Esir Mervesnck ilgi hastene o kadarsa özel değil ki medicine hastenesi de özel hizmet harika 100 muane ücreti oda en pahalı doktorun. Normal 75 tl fen başlıyor ücretler
lilosbebek Mervesnck Bende iki hafta önce gittim 75 tl ödedim adı Emeldi doktorun kapalı bir bayandı ama o hastahane temiz değil
Thanim Canselgly bahcelievler taraflarini dusunur musunuz bilmiyorum ama medicana da yaptim dogumumu herkes cok ilgiliydi doktoru ebesi hemsiresi onun yaninda vital var ordaki doktorlardan da cok memnunlarmis
masalsii Thanim doktorunuz kim bahçelievler medicana daki? Ve memnunmusunuz bende suan kararsızım özel hastanedeki doktor seçimini araştırıyorum sefaköydeyim yakın tek otobüsle gideceğim yerlere bakıyorum
Mutlu_anne2 Canım ben 28 ay önce ilgi hastanesinde doğum yaptım bilal cengiz bey var çok harika bir dokTor üstelik ssdv yi destekliyor benim suyum bittiği için acil sezeryan oldum ama çok bilgili bu dogumumu maalesef ankarada yapıcam buraya taşındım çünkü kesinlikle öneririm ayrıca çocuk doktoru olarak da Nurcan kaya var doğumuna da onu da alırsan mükemmel olur 20 sene bagcilar da oturmuş biri olarak ilgide ki bilal beyle Nurcan hanimi oneririrm
duyguyilmaz Medicine Hospital yasemin hanima gidiyorum 31.haftam cok memnunum ben de dogum yapan arkadasimin tavsiyesiyle gidiyorum. Cok sukur bir problem yasamadik bu zamana kadar. Ucreti diger doktorlar 75 tl yasemin hanim 100 tl.
Esir duyguyilmaz Yasemin hanımla Nuriye hanımı baya tavsiye ediyorlar ama işte gündüz doğum olursa giriyorlar gece ise nöbetçi
duyguyilmaz He buarada dogum icin de normal 1850, zorunlu sezaryen 2300mu ne planli ise 4250 denildi bilgin olsun:)
Mervesnck Alisannesi gercekten oyle 35 haftaligim suan safa ya gidiyordum kapaninca doktorsuz kaldim o sirada emel hanim cikti karsima konusurken uykum geliyor yumusak sesinden valla 🥰😃 bi avazda doguralim ya