Smyye0303 ben epidural sezeryan oldum. Bebeğimi hemen görmek, onun ilk ağlamasını duymak ve eşim de doğuma girebilsin diye epidural istedim. İğneyi olurken normal bir iğneden daha az acı hissettim. Zaten anestezi doktorum her adımı anlattı yapmadan önce. Şimdi şöyle hissedeceksin böyle olacak diye. Sondayı uyuştuktan sonra taktılar, lavman yapmadılar. İşlemlerin hiçbirini hissetmedim bir tek bebeği çıkarırlarken biraz hissettim ama acı değildi hissettiğim. Bebek doğduktan sonra göğüsüme bıraktılar bol bol kokladım öptüm. O an için bütün ağrıları çekmeye razıydım. Ameliyat sırasında midem çok bulandı onu da söyledim bir ilaç yaptılar işlem bitene kadar uyudum. Hiç baş ağrısı ve bel ağrısı yaşamadım ama doktor olabileceği konusunda uyarmıştı. Doğum yapalı 3 ay oldu bizim tontişi taşımaktan ağrıyor artık belim. Ameliyattan çıktıktan sonra yarım saat kadar titredim ama üşümüyordum. 6 saat sonra yürüttüler sıkıntı olmadı. Benim sütüm hemen geldi belki 40 haftayı doldurmuş olmanın etkisi vardır bilmiyorum. Karnıma bastırıp temizlerken de belden aşağım hala uyuşuk olduğu için hissetmedim. Ağrı kesicileri ağrı başlamadan önce alırsanız ağrılar da rahatsız etmiyor. Benim sezaryen deneyimim bu şekildeydi, herkesin farklıdır tabi, umarım yardımcı olur.