Smyye0303 canım bu soru çok soruluyor her defasında söylüyorum başkaları ile bir olamazsınız herkesin bünyesi farklıdır.ben iki ay sonra üçüncü sezeryan imi olacam..ilk i geneldi özelde oldum bir hafta içinde toparlandım güzeldi gayet,ikincisi ise spinal oldum devlete öldüm resmen baş boyun ağrısı on gün acil de kaldım işkence oldu resmen..bilmiyorum devlete oldum diye mi oldu yada spinal oldum diye mi!🤷♀️yanımda spinal olan bi bayan vardı hemen kalktı toparlandı hiç ağrısı olmadı aynı doktorda olduk aynı gün. Şimdi tekrar özelde genel olmayı düşünüyorum.