Elifb dilekkkaltunnn kesinlikle tavsiye ederim bir de travazol diye bir krem var o da çok etkili tabi doğal yol dururken diğerini severmişsiniz bilmem ben ikisini de kullandım ikisi de ilk kullanımda bile etkisini gösteriyor
dilekkkaltunnn Merve5467 bana sürekli gyno lomexın 600 veriyorlar ama yok anam 1 ay 1 buçuk ay sonra aynı
Monna dilekkkaltunnn iki ay önce olmuştu dr hem fitil hem krem vermişti geçti bir daha olmadı. Güzel kurulamakta da fayda var
EceElif Benimde karnımda mantarlar çıkmıştı oceral krem verdi 10 gün kullandım hiçbir işe yaramadı sonra kekik çayının mantara iyi geldiğini okudum bir yerde demledim karnıma sürdüm 2 akşam 3. güne hiçbir şey kalmadı 😂😂 istersen bi dene 1 bardak suyu kaynatıp 1 tatlı kaşığı kekik 3-4 karanfil koyuyorsun 10 dk demleyip süzüp kullanıyorsun sende taharet yap sonuçta zararı yok
Mery12 Ayni dertden ben muzdaripim hamileligm basindan beri hem mantar hem idrar enfeksiyonum var antibiyotik veriyo doktor kullaniyorum 1 hafta geciyo sonra tekrar basliyo bende napcagimi sasirdim 22 haftadayim idrar tahlili yapti doktor ve yine enfeksiyon cikti kii zaten sancim vardi surekli yine antibiyotik verdi😑
Merve_16 Aynı sorun bende de vardı hemen doktora gittim iki adet fitil verdi birer hafta ara ile kullandım ve krem verdi onu kullandım kendim de ayrıca eczaneden enfeksiyon şampuanı aldım her banyo yapmamda o şampuan ile yıkadım Allah’a çok şükür geçti gitti
Masalseyhan dilekkkaltunnn valla kizlar bende iki senedir var okdar ilac fitil kullandim geciyo ama sonra tekrarliyor illet. Tamamen gecmiyor malesef.. bnde ne yapcgmi sasrdim valla.. o bakteri artik oraya yerleşmiş ufak birseyde tekrarliyor..
Guguk dilekkkaltunnn günde bir bardak bulabiliyorsanız doğal ve şekersiz kızılcık suyu için. Şekerli reçel marmelat ya da içecek olarak içerseniz fayda etmiyor çünkü vajinal mantarı en iyi besleyen şey şeker.