Sblebrt Bsraermis8 valla canım herkesin bir degıl tabi ama uc haftadan beri vajinada sancı var benim 40+3 oldu hala tık yok hatta ıkı hafta önce beyaz sumuksu nişanım bile geldi
Smnr321 Sehla bende de kafası aşağı defalarca kez çatı muayenesi de oldum suyu felan herşeyi normal normal doğum istiyorsan beklicez kendi gelene kadar diyo
Sehla Smnr321 bendede tam boyle hic bir problem yok suyu normal cama cocugun basi canaga girmemis bi de acikligim hic yok 😞bizde bekliyoruz 40 haftaya kadar, ins bu hafta gelir bebisim , hepimiz sag salim kucagimiza aliriz insallah