Minikbebis Dün akşam horultumdan eşimi uyutmamışım kızlar ya 38. Hafta nefes alamıyorum heralde yaşayan var mı normalde hiç horlamam 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😆😆
Emin_e Minikbebis ya ben de horluyorun yuksek yatınca daha rahat ediyorum ama o zaman da horluyorum esim zaten horlar senfoni orkestrasi gibiyiz bence :))
defne55 Minikbebis valla bende horluyorum 36 haftamız bitti hatta bazen horultuma kocayı geçtim ben bile uyanıyorum adama inkar etme gibi bi durumum kalmiyo yani 😂😂😂😂😂
Hatice-aydn 😁😁 kendimiz inanmıyoruz ama birebir kayıt almış eşim inanmadığım için ben bile hayret ettim horlayışıma 🙈
Hatice-aydn Rbs111 kaç defa yakaladı kameraya çekti uyandırmak içinde baş ucumda sesi açıp yanıma koydu telefonu 🙈😁
Hatice-aydn Minikbebis 🤷🏻♀️ Birgün eşimi koltukta uyur şekilde buldum niye kalktın dedim horlamandan uyuyamadım dedi 🙈😁
Merve_osman Minikbebis ben normalde de horluyorum eşim öyle diyor bende direk iyi yapıyorum diyorum 🤣🤣
Hatice-aydn Merve_osman aynen o bendede var malesef hamilelik dışında da olan birşey ama elden bişey gelmez alıştı artık 😁
Hasisinmelegi Bende uzun zamandır horluyormusum odaları ayırdık rahat rahat yatıyorum şimdi stres olmadan:)
Esraaydn21 Kadınız die buyuk toletımızı yapmıozz :)) osurmuozzzz :))) horlamıozzz.... bızde ınsanız ya horlayablırsın nolmussss :) benım annem 7 24 horluyordu😂😂😂