Guguk Çok etkileyici 😢. Ben de şikayet ettiğim zamanlarda kızıyorum kendime. 10 yıldır bebek sahibi olmak için uğraşan bir kızkardeşim var. Tedaviler için varını yoğunu satan, hala borç ödeyen... Tedaviler nedeniyle 48 kg'dan 70 kg çıkan ve ardından hüsranla 42 kg'a düşen, tüm vitamin-mineral depoları sıfırlanmış, birçoğumuzun yaşadığı ve şikayet ettiği acıları çekmek için gözyaşı ile yalvaran biri. Doğulup çöpe atılan, öldürülen bebekleri duydukça sinir krizleri geçiren bir kadın.. . Dünyanın en tarifsiz hissi anne olmak. Hak edene...