Guguk o kadar doğru ki aslında çoğu insan doyumsuz. Kimi, hasta çocuğunun başında geçirdiği bir geceyi günlerce anlatır kimi de yıllarca hastane odasında gözünü açmasını bekler de tek kelime çıkmaz ağzından. Her şeyde yaptığımız gibi kendimizi bir başkasıyla bu konuda da kıyaslasak ya. Onun derdi mi büyük benim ki mi diye sorsak kendimize. Maalesef ki bu şeyi bende yapıyorum kızım 2 yaş sendromu geçiriyor huyu suyu değişti evladımı tanıyamaz oldum çok şikayet ediyorum huysuzluğundan hem de o huysuzluğu için bile 12 uğraşıp başaramayan kişiyle kapı komşusuyken 😞