gozdeteacher Aysn28 12.haftada erken tahminde bulunmuştu 🙈 16.haftada anladık ki yanlış alarmmış 😂 Oğlum olursa ismini daha yıllar öncesinde bulmuştum, eşim de itiraz etmedi sağolsun. 30+1iz, heyecanla Can bey oğlumuzu bekliyoruz 💙
gozdeteacher Kbrkprl 16.haftada öğrendik gerçek cinsiyetimizi. 30+1iz ama hala her kontrolde emin miyiz diye sormadan edemiyorum 😂
Ozgesn ggulsahh78 yani bende cok düşündüm arya Mina olarak karar verdim ama belinay düşün derim sağlıkla sıhhatle alın kucağınıza insallah ❤️🙏
KucukAnne538 Aysn28 Cinsiyetimizi öğrenmeden isimlerimizi bulduk oğlumuz olursa onun ismi de hazır kızımız olursa ona da Asel koyacağız Allahım izin verirse 😂🥰🙏