esrakahveci ben 34 haftalıktım akşam aniden sancılarım başladı . Dr aradım hemen hastaneye gel dedi ve gittim o günde kan sulandırıcı iğne ve hap içmiştim . Normalde 36 haftalık olduğun da ben kan sulandırıcı ilaçları bırakacaktım ama oğlum gelmek için erken davrandı . O gün bana serum ilaçlar verildi sabah kadar ama sancım dinmedi bizim ki ısrarla gelmek istiyordu ve normal doğum yapmam riskliydi . Kanım sıvıydı ve kanı durdurmak zor olur diye sezeryana alındım . Beni genel yaptılar . Genel de ameliyat bitince seni bir hortum sokup uyandırıyorlar . Ben uyandıktan sonra çok kötü bir şekilde biber acısı gbi dikiş bölgem de yanma hissettim . Odaya çıktığım da yalvardım agrı kesici yapın diye . Oğlumu kuveze almışlardı göremedim onu hiç . Ben daha toparlanamadığım için beni Yenidoğana çıkarmadılar . Neyse 2 saat sonra hemşire geliyor ve karnına basıyorlar o çok acı birşeydi bağırdım canım acıdı onu yapmak zorundalar çünkü karnındaki pis kanı dişarı atıyorsun . Bunu bana 3 kez 2 3 saat arayla yaptılar . 4 5 saat sonra yürümeye başladım . Oturup kalkarken biraz canın açıyor tabi . 5 6 güne toparlanıyorsun ama . Şansım olsa normali tercih ederdim bu benim düşüncem . Şimdi 2. Hamileyim normal doğumu zorlucam kısmet olursa bakalım