Esii9797 Merhaba bana polikistik over sendromu tehsisi koyuldu. Bebek cok istiyorum amma olmuyor. Fermaqa kullanmaya basladim. Bu durumda olub bebeyi olan varmi? 😔
Bttll Esii9797 bende de var canım pko. Bende aktrdan testere dişli aslan pençesi alıp kullandım çok şükür faydasını gördüm hamile kaldım. Doktor bana yumurtalarım için ilaç verecekti gelişip büyümesi için ama ona grek kalmadı çok şükür. Nette bak araştır Bı ben çok araştırmıştım. İnşallah sana da faydası olur
Mehtapakgl Esii9797 kuzum bu forumda çok fazla pko lı olan var, bende pkoluyum. Bir sürü gebelik hikayesini paylaşan insanlar var, başlıklara bakabilirsin. Tedavi gorenler vs. Tedaviye başladım bende klomen+ÇATLATMA iğnesi vs. Inşallah allah nasip eder sizede
Cns_33 Esii9797 bennn hamile kaldim ama dusuk oldu canm sende kalirsin rahat ol dusunme kilon varsa zayifla
Anneolcam Esii9797 Bence herhangi bi ilaç içme polikistik over çocuğa engel deil bende çikolata kisti var hamileyim. Adetin bittiği gibi 15 gün boyunca sabah akşam soğan suyu kaynatıp iç yemeklerden önce Allah’ın izniyle şifa olur İnşALLAH 🤲🏻 Asla karamsar olma çoğu doktora da bakma herşey sende bitiyor Allah bu süreçte yardım etsin ❤️
Anne18 Polikistik over bendede var hayıt tohumu aldım aktardan onu içiyorum deneyın sizde hemde gebe kalmaya yardımcı oluyor muş ben yeni başladım inşallah hamıle kalırım
Sevmelinsan Anne18 merhaba mucize doğada sayfasında pko seti var. Bende pkoluyum ve bu sete başladım çok örneği var kullanıp hamile kalan isterseniz bi göz atın hayıt suyu da var setin içinde ve hepsi organik türkiyede üretiliyor
Ecemre Mehtapakgl evet bu çok etkili bende bu şekilde hamile kadım, inşallah sizde faydasını görürsünüz.
Belirsiz Canım başka bir posta da yazdım bende de pcos var doktorlar geç hamile kalabileceğim söyledi. Ama iki kez hamile kalmama rağmen ikisini de düşürdüm. En azından hamile kaldım diye şükrediyorum. Bitkisel ürünler işe yarar diye düşünüyorum ama ben hiç kullanmadım.
Tugbayucesoy Esii9797 ben de polikistik overdim canım prowomen diye doğal bi vitamin verdi doktorum 3 ay kullan dedi ben 1 buçuk ay kullandım hamile kaldım sende bi dene istersen tamamen doğal biraz pahalı ama
Aysel_bilgekaan Tugbayucesoy ben prowomen kullandım 1 ay acayip destekliyor yumurtalıkları cok kaliteleştiriyormuş ben de o ilacın şifasına inandım çok
Belirsiz Esii9797 kalırsın kuzum karamsar olma hatta hep hamileymiş gibi hisset o zaman daha çabuk kalırsın ☺️
Sena396 Esii9797 🙋🏼♀️ben de aynı durumdaydım. 3 ay klomen+progestan kullandım. Şu an hamileyim 6. Haftamdayım progestan kullanmaya devam ediyorum
Mavilianne Esii9797 Tedavi görmedim. Bana da pko var dediler yeni evlendiğim dönem. İlk ay söktürücü ile adet oldum. Daha sonra 2 ay olmadım ve sonra adet olmadan hamile kaldım. Mucize olarak görüldü. Çok şükür 🤲🏻 Stresten uzak durun ve açıkcası ilişki esnasında acaba tutar mı düşüncesi olmasın kafanız boş olsun. Kilonuz varsa fazla verin. Bir de hayıt otunu araştırın ♥️ Allah size de nasip etsin kısa zaman da 🤲🏻
Deniz_Annesi Merhaba bende de pko vardı ama aşırı değildi adetlerim düzenliydi. Pko olduğunu bildiğim için çocuk düşününce doktora gittim bi kaç ay deneyin olmassa gel demişti olmadı gittim bende ve 2 ay klomen ve çatlatma iğnesi oldum yine olmadı.. sonra tedaviyi bıraktım pko çok olmadığı için kendi haline bırakıcam dedim stresten olmuyor diye düşündüm ve 3 ay sonra kendiliğinden hiçbir şey yapmadan hamile kaldım ama kimyasal gebelik geçirip düşük yaptım. Daha sonra doktorumu değiştirdim ve inofolik diye bi folik asit verdi çok etkili yumurtalar için ve diğer ay yumurtaları temizleyelim önce ,tüp bebek tedavilerinde bile önce yumurtaları temizliyorlar dedi ve bir ay doğum kontrol hapı kullandım. Diğer ay yumurtalıklar temizlenmişti ve sabah akşam 5 gün klomen kullanıp , inofolikle birlikte o ay hamile kaldım ve şu an 12 haftalık hamileyim... inş Allah size de nasip eder...
Mrvm005 Esii9797 var canim olmaz mi hic. Ben 3.5 yildir ugrasiyordum 2 asilama 1 tup bebek negatifim var. Tabi bu zaman zarfinda yumurta takipleriyle de olmadi. Zaman gecti derken 2. Tup bebege para biriktirirken annemin zoruyla doktora gittik yumurta takibi yapcam ama ihtimal yok tup bebekle bile olmamis dedi. Soylemedik anneme tedaviyi tabi kimse de bilmiyordu annemlerden baska cocugumuz olmadigini.baski yapmak isteyen olunca cocuk yapamam suanda borcumuz var daha erken diyordum hep esimin tarafina falan. Neyse kimseye soylemeden yumurta takibine basladik. Anneme soylesek bunaltacak. Bi yandan 1.5 2 bin tl ilaclar hastane derken gidiyor biz sinirleniyoruz icten ice ama soyleyemiyoruz esimle birbirimize bosa gitti tup bebek paramiz diye. Zaman gecti test yaptim aaaa hamileyim. Doktor bile sok ama ben o ay hic dusunmedim kafamda kesin olmayacak diye dusunmedim hic surekli gezdim tozdum ama degerlendirdim. Denize bile girdim. Derken 6. Haftada tirnak ucu kadar bi kan ile dusuk basladi. Nasip dedim kurban bayramindan 5 gun once dusuk oldu. Metanetliydim toplamda 10 yada 15 dakika agladim sonra hep guclu gorundum. Bayram donusu evimize geldik. Dusukten sonra rahimde sorun yok psikolojik olarak 3 ay bekle istersen dediler. Bende esime neyine bekleyim sanki cocugum oluyor da dedim beklememe karari aldim korunmadim. Ovulasyon testini cok kullandim ama ilk kez isime yaradi. Bi gun yaptim cift cizgi o gunu degerlendirdik. Sonra gun asiri degerlendirilecek ama grip oldum. Daha da degerlendiremedim. Yine olmadi bu sefer dedim. Esime adet olunca gidip hormonlara baktirayim kim bilir ne hale geldiler derken bi gun normalde adet oncesi gogus agrim olmazken aci hissettim. Suphelendim ama imkansiz yani hic bi destek olmadan hemde. Gittim test aldim eczaneden 3 tane yedek dursun sonraki aylara diye. Bi yaptim ben şok. Esime yolladim beni mi kandiriyorsun zayif noktamdan vurmaya mi calisiyorsun diye kizdi alindi cunki. Suan cok sukur 11 haftalik olduk ama ne zorluklarla. Rabbim isteyen herkeze hayirli zamanda nasip eylesin insallah bekletmesin. Strest cok etken ikisi de jmmadigim dusunmedigim zamanda oldu cunki. Bence bu durumdan bahsetme kimseye bilmeyenler cahilce konusuyorlar