Canan1bozkurt merhaba, mutlaka yaptırmanızı tavsiye ederim öncelikle.
Ben de yaptırdığımda öncesinde epey araştırdım. Gerçekten vücuda aldığınız şeker 3 baklavadan fazlası değil. Ben yaptırdığım için insülin direncim olduğu ortaya çıktı mesela. Hemen diyete başladım ve bebeğimin iri bebek olma ihtimalini ortadan kaldırdık. Ayrıca obezite vb. Şeyler ile hayatına başlamasına engel olmuş olduk. Vücuda alınan bi miktar şeker sonrasında bunları öğrenmek gerçekten fayda zarar açısından bakıldığında hiçbişey. İnsanlara neden yaptırmayayım diye sorduğumda bana bi doktorun adını vermekten öteye gidemiyorlar üstelik. Bu ülkede tek bir doktor yok halbuki.