Canan1bozkurt ben 2 gün önce yaptırdım. Benimde okuduklarımdan dolayı endişelerim vardı fakat doktorum 1.5 simit yemiş kadar verildiğini söyledi. Gercektende Anlatılan gibi bal tadında çok ağır, mide bulandıracak bir şey değildi. Hafif bir tadı vardı lıkır lıkır su içer gibi içtim. Sonrasında su içme isteği bile duymadım cok hafifti gercekten. Bence doktorunuzu dinlemelisiniz ☺️