Gnca31 ArzuK ben 6.aydan sonra basladim yeni yani ondan once almadim son uc ay gebe ve bebegin gelisimi icin en dogru zaman diye dr umda oyle onerdi o yuzden icerigi temiz urunler kullanmami tavsiye etti 🌺
pelin_87 ArzuK 18. Haftada başladım, 24e kadar 2 günde bir içiyordum sonra hergüne döndüm, ocean plus içiyorum
Hande3636 Minikkuzuma bende sadece 12. Haftadan beri ımom içiyorum 24. Haftadan beri de d vitamini damlası yeterli yani omega olarak fazladan takviye almanıza gerek yok😊
BurinTasKaradag Efa daily kullanıyorum 3. Aydan bunyana. 50 küsür lira kutusu. İçinde 30 adet var. Gayrt güzel ürün.
SuleDoruk ArzuK ben mom vital dha kullanıyorum içinde folik asit ve Omega 3'ün yanında bir sürü vitamin var. Ekstra olarak kullanmama gerek olmadığını söyledi doktorum. Vitamin içeriğinin resmini paylaşıyorum https://i.imgyukle.com/2019/10/27/EzHaK0.©
Sinemustafa2008 Bende gebelik planladığım için hamile kalmadan 2 ay önce başladım suan 6 haftalık hamileyim kullanmaya devam ediyorum imom omega 3