minnos6 kızlar 17+5 haftadayım kasıgımda bugün çok ağrı oldu bide belim agryo acaba normal bir durummu aynı haftalarda bu sorunu yaşayan varsa içim rahatlasın
Umutherdaimvar minnos6 eğer kokuşu akıntın idrarda yanman kanaman yok ise normal canım rahmin büyüdüğü için olabilir
Frdhcrt @minnos6 bende aynı durumdayım geceleri aniden uyanıyorum kasık ağrısıyla 1 haftadır karnım kasıklarım çok ağrıyor normal mi bende çok merak ediyorum
zelis63 minnos6 Ewt herkes diyor büyüyor ondan olabilir ben hissediyorum canm 1 haftadır sen hissediyor Musun
Sermec minnos6 canım dün belime bır agrı girdi Allahım 3 saat gecmedı bugun de hafif kasık agrısı var sanırım rahım büyüdüğü için bu agrılar normal 17+5 im su an
minnos6 ASELHAN sağlıcakla gelsin miniklerimiz kolay değil gerçekten ben ilk.aylar hiç bilmedim öyle olcak sandım hep😊😊