Zuzu47 kendimi geçtim ben artık eşime üzülüyorum 1 yıldır evliyiz o kadar yıprandık ki ikimizde. Onu üzgün görmek istemiyorum suyumu bile masaya getiren biri Rabbim benim yüzüme bakmıyorsa duam hep böyle eşimin bana olan merhametinin hatırına hayırlı evlat nasip Etsin 😔🤲🏻🤲🏻