Anneolcam hiç korkma cnm bana da dış gebelik olabilir dedi doktor ve ağlayarak doktordan çıktım sonra başka Bi hastaneye gittim doktor daha yenisin 2 3 haftalık dedi normal yani kese gözükmeye bilir ven ben 1 hafta buyum Ca 2 gün de bir doktora gidip beta hcg testi yapıyordum ilk 90 felan dı 2 inci 907 ve en son 1760 çıktı ultrasyona aldı beni doktor kese gözüktü dedi ve derin nefes alıp şükrettim 1 hafta boyunca dünyada değildim kaybetme ihtimali bile berbat şuan 10+6 çok şükür Bi sorum yok içini ferah tut 300 düşük biraz daha bekle 1 hafta sonra yine git