ZehraAlbayrak Ayseysf bende ayniyim kahvalti yapmayi oldum olasi sevmezdim zaten hicbisiy olmuyo gun icinde guzel beslenin yeter
Hzlhakko Ayseysf bende eskiden geç kahvaltı yapardım ama şimdi uyanıp tekmeliyor Kalk diye hemen kalkıp yemek zorunda kalıyorum. Üzülüyorum açken vuruyor diye