Oznurrb kesinlikle katılıyorum. Ben normalde de uykucu bir insan değilimdir uyandigim gibi de kahvaltı yaparım çok aç uyanırım hep çünkü. Ancak bebeğim için iki kat özen gosteriyorum gerekli protein ve kalsiyum ihtiyacını kahvaltıda ve sabah saatlerinde yapıyorum. Zaten öğünleri de çoğaltmak gerekiyor hamilelikte cogaltmazsak tansiyon gibi sorunlarla karsilasabilir, ödem ve şişlik şikayetleri yaşayabiliriz.