Deletedmom315 Mrvaklynr canın ovulasyon testiyle gebelik olup olmadığı öğrenilmez diye biliyorum ama bu senin yumurtlaman yani bugünü ve arkasından gelen 3 günü değerlendir.
Mrvaklynr Deletedmom315 yumurtlama olmasının imkanı yok yumurtlamam oldu ve ben değerlendirdim adete bir gün kaldı böyle yumurtlama olur mu ki
Mrvaklynr minikmucizem1_ eylülde korunmayı bıraktım yeni doktor tedaviye gerek yok dedi altı ay veya bir sene hiçbir hamilelik yaşamayanlara tedavi uygulanıyormuş ben bir sene içinde iki gebelik geçirdim üçer ay arayla şimdi tedaviye başlanmaz dedi
Mrvaklynr minikmucizem1_ evleneli bir yıl yeni oldu ama iki tane gebeliğim var sağlıksızda olsa bunun için tedaviye gerek görmedi
minikmucizem1_ Mrvaklynr Hm anladım canım sonuçta sağlıksız gebeliklerin var bi araştırılması lazım pıhtılaşma mi var a acaba
Pilatescadisi Mrvaklynr ovülasyon testi yerine eczaneden gebelik testi yapsan burada yazan herkesin durumu vucüt anatomisi farklı sonuçta🙏🏾
Mrvaklynr minikmucizem1_ bence baktırmalısın zaten bağışıklığa falan da bakıyorlar protein s falan önemliymiş
Rbs111 Mrvaklynr bende geçen sene dış gebelik geçirdim sağ tüpümden ameliyat oldum. Tek tüplüyüm buna rağmen kaldım 😊korkma hiç
minikmucizem1_ Mrvaklynr inşallah canım ek grubumuz var istersen gel aklına takılan olursa birbirimize destek oluyoruz