Mrvaklynr
Benimde adete 1 günüm kalmıştı tabi gebelik planlıyordum elimde vardı Ovülasyon ile de belli oluyor demişlerdi./ yaptım bu şekilde çıktı ertesi gün hasta oldum..
Yani yumurtlamadan sonra 2 şekilde koyulaşıyor ya regl zamanı geldiği için ya da gebelik umarım gebeliktir 🙏