tugrakubra_1 Nesexx bende de 28.haftada başladı az önce doktora gittim doktoruma sordum hamilelikten bi sorun yok dedi içim rahatladı biraz ama ne zaman geçecek çok rahatsız edici 😒
Caydemir tugrakubra_1 sordum da ben bronsit olmusum ilac kullaniyorum hastaliktan da olabilir hamilelikten de bilemiyorum iyilesmedigim icin 38.4 um
tugrakubra_1 Caydemir sizinki büyük ihtimalle hastalıktan bende bugün doktoruma hamilelikten dedi inşallah tek sebep odur 🤲🏻