Bala_m Arzu07-07 tabıkı cok sukur suan 7 aylık hamileyim hıc korkmayın kac yımurtanız toplandı hangı ılacları ıcıyosunuz bide ne kadarlık hamılesnz
Arzu07-07 Bala_m sizin için çok sevindim. Ben gonal f ile aşılama yaptırdım tüp bebek değil benimki. 5 haftalık gebeyim allah izin verrse
Aysegulum27_ Bala_m selam bende hamileyim ohss oldum sanırım süreci nasıl atlattın bahsedermisin .birde dostinex hamileyken kullanılıyormu bana vermedi dotorum