Fdle yaa çok geçmiş olsun zaten çatlatma iğnesindeki HCG hormonundan dolayı oluyormuş. Bende sizdeki gibi şikayetlerim yok çok şükür sadece rahatsız edici bir şişkinlik ve ara ara sancı dostinex verdi dr um çok hafif dedi şuan sıvı birikmesi ama baya bir endişelendim