busraisler Seyy süt içti diyo yalan mı söylüyosun diyim almam için iyi yani biberon marka demek istedi heralde sen ayda 1 değiştir
espalp busraisler camı da plastiği de kullanıyorum çok memnunum. Koku yok 🙏🏻 Bence kaliteli mal inkar etmiyor parasını