busraisler bu marka biberonlar plastik bile olsa koku yapmıyor çünkü mali iyi ucuz olmadığı için bende plastik aldım ama o marka değil başka marka aldım kötü kokuyu geçtim plastik kokusu bile gelmiyor insanın burnuna hem cam biberon sıkıntılı çok çabuk kırılıyor plastik iyi bence