haticeD08 canım sancım açılmam agrım vs hiçbir şeyim yok. Başından beri aşırı rahat bir hamilelik geçiriyorum ufak bir göbeğim ve bebeğin hareketleri olmasa hamile olduğumu unutucam. Erkek bebek bekliyorum bir de o yüzden 41 leri zorlarız suni sancıyla alırız gibi geliyor 😂 37 haftadan sonra bende o heyecan gitti tam tersi olması gerekirken 😂