DöwünenLer kendini yerLere atanLar topu topu sınırLı saat içinde doğurmuş we kurtuLmuş olcakLar ayLarca günlerce çekiLen bir acı değiL o korkmayada gerek yok bizde çekerken döwündük bebeyi çıkardık bitti gitti. Ne sancı ne acı kaLdı İkinci doğumum oLcak buda normaL olcak hiçde korkmuyorum üsteLik ne yaşayacağımı biLdiğim haLde korkmuyorum