Mahlikarumeysa ahh ahh canim benim yerinde olmayi cok isterdim. En basindan beri normal dogum istiyorum kurslara gittim,nefes teknimleri ogrendim,normal dogum hakkinda her seyi biliyorum ama yuksek tansiyon problemi cikti pazartesi gunu mecburi sezeryan olacagim 😯 gunlerdir agliyorum bu yasta ameliyatli olacagim karnimi kesecekler karnim ilk catladiginda bile hungur hungur aglamistim ki sanma ki bikini giyen guzel vucutlu biriyim de ondan sorun yapiyorum gayet gobekli tombul bir insanim ama hem Allahim hem de vucudum bana normal yollarla boyle bir hak vermis ama ben bunu kullanamiyorum tabii ki herseyden once saglik kendim ve bebegimin sagligi icin normal dogum yapamiyorum. En fazla 1 gun aci cekeceksin evet hic kolay degil ama bebegin icin degmez mi? Sonrasi da lokum gibi gececek yani ama biz hep ameliyatli olacagiz bebegim icin sanci bile cekmeyecegim keske ceksem o kadar isterdim ki sonra da ona anlatmayi senin dogumunda ne zorlanmistim ne sanci cekmistim diye. Ama kimisi de cok kolay dogum yapabiliyor canim cok sanci cekmeden herseyi Allaha birak ben oyle yaptim