Mernana Merhaba arkadaşlar. Adetime 6 gün kala şüphelerim vardı gebelik testi yaptım 1 saat sonra silik ikinci çizgi çıktı. Daha önceki aylarda testin bir gün beklemesine rağmen hiç çizgi çıkmamıştı o yüzden şüphem arttı. Dün adet olmam gerekiyordu ama olmadım bugün de test aldım yine belli belirsiz gölge gibi hayalet çizgi çıktı ama bu sefer kısa sürede. Kasık ağrım karında batma ve akıntım devam ediyor psikolojim zaten allak bullak. Lütfen bana yardımcı olun hamile olabilirmiyim?
Blackkcat Mernana hamile olabilirsin elbette canım bunu kan testiyle garantiliyebilirsin bence,hiç olmasa silikte çıkmazdı,gününde geçmiş kesinlikle kan vermelisin,inş vardır💕
Mugge_1 Mernana kan testi yaptır en kısa zamanda bazen idrar testleri yanılabiliyor. Ayrıca 5dk dan sonra çıkan sonuçlar geçersizdir diye yazıyor testlerin prospektüsünde. İnşallah hamilesindir bi an önce ver kanını 🙏🏻
Nasippp Mernana canım mesajını yeni gördüm de hızlı resim yükle ye gir Google’e Test fotosunu yükle altta linki kopyala buraya yapıştır:)
Aynr123 Büyük ihtimal hamilesindir bende adetim 1 gün gecikmesiyle hemen yaptım silik çizgi çıktı sonra kan testi yaptırdığımda 3 haftalık hamileydim. İnşallah seninkide öyledir☺️
Mernana Aynr123 ayy inşallah bu ay çok umutlandım yarın ilk idrarla deniycem birde. Peki sizinde sık tuvalete çıkmanız varmıydı?
Momof2child Aynr123 canim kan degerin kacdi bende adetden 3gun gecdi bugun kan 81.65 cikti Gec dollenme bence
Mernana Mugge_1 inşallah çok teşekkür ederim. Var yada yok bilmek istiyorum belirsizlik en kötüsüymüş 😔
Mernana Momof2child adetimi bekledim bu yüzden kan testi yaptırmadım şimdide araya hafta sonu girdi pazartesiye kadar gelmezse ilk işim kan vermek olacak. Yarın da ilk idrarla testi tekrarlıycam
hseda Mernana canım hamilesin hayırlı olsun 🙈 aynısı benim başımada geldi ilk yaptım baktım hiçbirşey yoktu negatifdi gece baktım ikinci silik çizgi çıkmış emin olamadım sabah bi daha yaptım negatif çıktı kan testi verdim hamileyim 🙈 beta hcg m düşükdü geç döllenme olduğu için böyle olmuş 🌸
Mernana hseda cevabın için çok teşekkürler bebişin de hayırlı olsun inşallah. Mesajın içime umut tohumu serpti gerçekten beni çok iyi anlarsın ozaman belirsizlik psikolojisini 😔
hseda Mernana bu zamana kadar belki 20 30 defa test yaptım bir keresinde bile sonradan bir çizgi çıkmamıştı kuzum hamişşsinn ya kesin geç döllenme 🥰🥰🥰
iremdemir Mernana 2.çizgi silik de olsa varsa pozitiftir canım. Hayırlısı olsun 😀 kan testi yaptır hemen yarın sabah
Mernana iremdemir sağlık ocağı kapalı olur sanırım. Gurbetteyim ben hastaneleridw pek bilmiyorum olmazsa görümcemi takıp koluma gidicem 😃
iremdemir iremdemir ama testlerin üstünde 10 dkdan sonra geçersizdir falan yazıyo. En garantisi yine bi kan testi. Özel hastane falan yok mu çevrende. Ben gece acile gidip yaptırmıştım :) 1 saatte çıkıyo sonuç