Blackkcat cnm bnm de normal adet öncesi hep gögüslerim ağrırdı bana gebelikte gögüs hassasiyeti oluyor diyorlardı ânlamıyordm ama şimdi gebeyim be çok iyi anladm hangi gögüs ağrısı olduğunı.
Normal adetlerim gb oluyor ilk başta yani adetine henüz varken ama adetin geçince öyle bi şiddetleniyorki sütyensiz duramıyordm sanki kesik atılıyor gb oluyor hala da devm ediyor kaç ayda bitiyor bilmiyorm.
Yani normal adetlerinden aşırı şekildeşiddetli olmalı