baharclk canım benimde doğuştan kalbim delikti yani ben bu durumu 2013 de öğrendim ve siyami etsek baypass olman kazım dedi. Osman adında bir doktor ve ekibi siyami erseğin bilinen doktorları beni ameliyata bile aldı. Narkozu verdiler masaya yattım bi çıktım hiçbir müdehalede bulunmamışlar ne bir açıklama be birşey vücut yapısı uygun değil dendi. annemin bağırtısını hatırlıyorum ilk çıktığımda. Neyseki diyorum herşey birşeye vesile daha sonra araştırdık medical parkta bir kardiyolog bu konuda bayağı duyulmuş prof. Dr. Bahadır dağdeviren kendisine ne kadar teşekkür etsem az. Gittim korkma dedi ne baypass ı açık ameliyat yapmamız gerekirse koltuk altından açar çalışan kalbe ameliyat yaparız vücudun uygunsa kasıktan girilerek anjiyo usulu yaparız dedi ve tetkikler sonucunda kasıktan girilerek kapalı operasyon oldum. Şunu unutmayın ki her kalp deliği sıkıntılı değildir ve belli yaşa kadar kpanabilir ben aneliyata gireceğim sırada kalbinde 3 tane delik olan bir adam vardı ama onun için ameliyat gerekli görülmedi. Ben ameliyatımı oldum 2 gün içinde tabırcu oldum 1 sene kadar dikkatli davrandım. Şuan ultrasonda bile çoğu doktor çok zor anlıyor çünkü takılan şeyi kalp kemik gibi kaynayarak örüyor. Düşünüldüğü kadar korkulacak bir durum değil. Evet zor bir durum ama atlattım sizlere çok geçmiş olsun diyorum umarım rn yakın zamanda sağlığına kavuşur🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻