Deletedmom2224 canım gaz sancısını bana sorcaksın valla çok çektim hala çekiyorum eskisi gibi olmasada ara ara geliyor. Küçüklükten beri çok önemsemediğimiz gaz problemim apdominal epilepsi diye bir hastalığa döndü. Dikkat et özellikle gebeyken bol bol kayısı tüket kuru meyve tüketmeyen çalış et türünden elimden geldiği kadar uzak duruyorum çünkü sindiremiyorum sıkışmaya sebep oluyor. Onun haricinde bir de bol bol su iç rabbim şifa versin