Deletedmom2224 canım çok geçmiş olsun. Kabızlıkla alakalıdır zaten karın ağrın benim de karnım bi anda aşırı ağrıyor ve o an afedersin gaz çıkıyor ve geçiyor. Şu damar çekilme olayı benimde klozete oturduğum zsman oluyor bazen. Bende 19+3 hamileyim hemen hemen aynı şeyleri yaşıyoruz. Benim normalde kabızlık problemi var ama düzenli kayısı falan yiyince Beyza hergun çorba içince sanki daha iyi oluyor gibi sende dene bi inşallah atlatırsın en kısa zamanda 🤲🏼