Dmlakkayaa Kizkalesi yoo sizinki normal bence gayet iyi haftasıyla uyumlu . Bana doktor bir hafta önde gidiyor demişti o yüzden çok gelmiş olabilir ama sizinki normal endişelenmeyin
Ndemrc Her bebişin kilosu boyu kendine özeldir :) doktorunu dinle kuzum o seni bilgilendirir zayıf veya değil gibi