Safiyeerdall Ebru9360 aynı şekilde bende de oldu korkmuştum ve doktorum hamileliğim boyunca decavit kullanmamı söyledi. Sizde deöyle mi acaba ?
Ebru9360 Safiyeerdall cnm ben 3.aydan beri kullanıyorum suan 5 aylik oldum doktoruma da hic sormadim ama bu sefer gittgmde sorucam unutuyorum surkeli sormayi herhangi bi zarari olurmu die bebekler saglikli olsunda ben herseyine raziyim
kornzorn20 Sumeyye_g kendi kararınla mı bıraktın? Decavitin tan etkisi şiddetli baş ağrısı zaten. 10-15 gün sürüyor sonra normale dönüyor. Normal de bıraktırmıyor doktorlar.
Safiyeerdall Ebru9360 aynen öyle bende 18 haftadan beri kullanıyorum şuna 24 haftalık ama Emin’de olamiyorum bi sıkıntı olur mu diye
Ebru9360 360604 3 hafta var kontrolume daha ozele gittgm icin surekli gidemiyorim normalmidir acaba agrilar
Mucizemm2 Sumeyyee_ ferrum kabızlık, gyno ferro sanol ise bağırsakları çalıştırıyor her gun wc ye çıkarsınız. Dr danışıp ilaç degişimi talebinde bulunun nacizane. 😚
kornzorn20 Sumeyye_g he iyi o zaman. Bazıları kafasına göre bırakıyor da. Öyle sandım canım. İyi o zaman geçmiş olsun