Buss14 2104 ben decavit kullanıyorum doktorumda sağlık ocağındaki ebemde bu vitamini kullanmamı söyledi
Aynelazis 2104 verrum kulaniyorum D vitamini olarak ve kalsiyum hapimda var haftada 3 kez iciyorum + imom omega 3 iciyorum ozel hastaneden doktor yazdi
bsratoprak Buss14 decaviti günde bir mi kullanıyorsunuz yoksa iki günde bir mi acaba? Bize doktorum iki günde bir vermişti arkadaşımda aynı şekilde kullanıyormuş kafam karışmıştı
2104 Aynelazis imom bende kullanmak istiyorum doktoruma sormadım daha. Diğer ilaçlardan fayda hissettiniz mi? Okadar çok enerjim düşükki hamile olmadan öncede kansızlık d ve b12 eksilliğim çoktu 😞
Buss14 bsratoprak günde 1 defa kullanıyorum doktorumda sağlık ocağındaki ebemde aynı şekilde kullanmamı söyledi hiç 2 günde 1 kullananı duymadım ama sizi yanlış yönlendirmek istemem en iyisini doktorunuz bilir
360604 Ebru9360 aaa bende de o şekilde oldu korktum hatta neden böyle diye tedirgin oldum sebebi bu muymuş
Safiyeerdall Ebru9360 aynı şekilde bende de oldu korkmuştum ve doktorum hamileliğim boyunca decavit kullanmamı söyledi. Sizde deöyle mi acaba ?
Mucizemm2 Sumeyyee_ ferrum kabızlık, gyno ferro sanol ise bağırsakları çalıştırıyor her gun wc ye çıkarsınız. Dr danışıp ilaç degişimi talebinde bulunun nacizane. 😚