Ebruogan yazdıklarını okurken sandım ki uygun alışveriş yeri önerisi istiyorsunuz bende orayı tarif edecektim ki tamamını okuduğumda anladım ☺️ Evet orası çok hesaplıymış bikaç kişiden duydum. Uzun kollu bebek zıbınlarını 4 tl ye bebek takımlarını 10 tl ye almış kayınvalidem 🙈 bende cinsiyetini öğrenir öğrenmez soluğu orada alacağıma inanıyorum 🤩 birde sıhhıyede perşembe günleri sosyete pazarı oluyormuş. Orda da bebek kıyafetleri varmış ve cok uygunmuş ama erken gitmek gerekiyormuş biraz. Aklında bulunsun yolun düşerde bakarsın ☺️