Hamilebiranne yok kız sor nolcak. Ben kendime iki takım alt üst, bi tane yedek alt, cıkılta giymek içün üst alt, havlu, pecete, ıslak mendil, kişisel bakım eşyaları, depent (ben büyük beden aldım canım bilmiym iyi mi oldu ) normal orkid gece, göğüs pedi, iç çamasırları koydum işte.
Depenti bende bilmiym ama büyük aldım inşallah iyi gelir. Ben hamile kaldığımda 63tüm şimdi 74üm gidip e bebekten aldım 35 falandı sonra şok markette gördm 27 liraydı