Edanur34 Hayırlısıyla alın bebişinizi kucağınıza inşallah bizde son 2 gün deriz daha çok var gibi hala bana zaman geçmiyo 31+6dayız bizde
Krdlnyldzn7 MucizeAnnesi3545 ya ben yapamıyorum 🙄 biraz ayakta dolansam kasıklarımın ağrısı yatırıyor beni , dinlenmeden geçmiyor , hiç bi iş yapamıyorum sizin ağrınız olmuyor mu 🙃🙄
MucizeAnnesi3545 Krdlnyldzn7 oluyo olmaz mı hiç kendimi cok yorunca oluyo, geceleri genelde hep oluyo ama ben bakıyorum agrı geliyo yavastan hemen dünlenmeye cekiliyorum gecince devam ediyorum şükür yapabiliyorum. Allahım hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤗🙏
Hamilebiranne MucizeAnnesi3545 geçse mi zaman mi dursa bilemedim kalbim çarpıyor çok heyecanlanıyorum bilemiyorum kafam çok karışık bir an önce kavuşmak istiyorum ama bir yandan da korkuyorum 😔😏
MucizeAnnesi3545 Hanife96 kurtulmak değil de kavuşmak diyelim annesi 🤗 az kaldı bakalm kimin ki büyük olcak saat olarak
Hanife96 MucizeAnnesi3545 bakalım canim hayırlısı inşallah hangimizinki olursa olsun sağlıklı olanlar da
Hamilebiranne Yazey normal şartlarda benimde son 9 33.haftadan beri kasılması olan ben su an ne kasılma ne ağrı hiç birşey yok çok şükür Pazartesi Doğum 😘
MucizeAnnesi3545 Hamilebiranne bende cok korkuyorum hiç ameliyat ortamını bilmiyorum ama gecsin mi dursun mu zaman dersen, kesinlikle gecsin derim gecsin oğlumu kucagıma alıyım bi an önce 😍 korkmayalım bi bakcaz bi ağlama sonra btn hayatımız degişcek
Defnenurum Hamilebiranne ilk ben olcam kuzum 7 de yatış olcak bu defa yarım olucak bakalım öbürlerinde komple uyumuştum hayırlısı artık