Baloglummmmm Hifask44 hayırlısıyla kucagınıza alın inşallah aynen öyle fıyatlar cok uçuk gidiyor sezeryanda normalde aynı fiyat olması sacma gelıyor
KAylaaa Tarık Göksel Gül'e gidiyorum. Çok ilgili çok duyarlı. Bi kaybım oldu. Bir hamilelik olduğunda hemen gel demişti. Öğrendiğim andan beridir ona gidiyorum. 14. Haftalık olduk. Çok şükür sorunsuz devam ediyoruz limonumla :)
merveunal KAylaaa bende yarın 14 haftalık olacagım ve bende tarık hocaya gidiyorum çoookk memnunum kendisinden 😊
Esen28 Byhnyvz himmet dede biliyorum kayserde çıkışa doğru Ankara'ya giderken demi😍ben Bünyan büyük tuzhizar duyduysan eğer♥️