Baloglummmmm canım benim ilk gebelikte öyle oldu araştırmaya gönderdiler kabul ettiler sıkıntı çıkmadı ama yinede zaten araştırmaya gideceğim orada Doğum yapmayı düşünüyorum bir gecelik için 2 3 bin vermeye değmez diye düşünüyorum zaten odalar falan iki kişilik özelden pek farkı