zeyzey12 Bende de oluyor 33 haftalığız. 4 haftadır falan böyle. Doktorlar bunun gayet iyi ve normal bir durum olduğunu söylüyor. Bebek amniyon sıvısı yutuyor soluk almak için. Bu hıçkırıklarda solunum gelişimiyle ilgiliymiş. Üzülecek, korkulacak bir durum yok yani ☺️