zeyzey12 kızlar 33 haftalık hamileym bebegim okadar fazla hıçkırıryor ki anlatamam sabahn erken saatinde gece yemekden sonra yani gün içinde en az 3 defa desem.. sizde de oluyormu halk arasında kordon dolanması diyorlar ynede bilemedim sizce öyle birşey varmı yada bunun hakkında bi bilginz varmı
AynurOncul zeyzey12 Aynı haftadayız ve aynı durumu bende yaşıyorum. Gün içerisinde sürekli kasık bölgemde attığını hissediyorum. Kilo alımı başladığı için olabilir herhalde. Kordon dolanması hakkında bi fikrim yok. Öyle bir şey değildir inşallah 🙄
Cokokuyan_dorukusunannesi48 zeyzey12 Ciğerlerini geliştiriyor,hıçkırması normal.Yediklerinde bazen hıçkırtıyor olabilir:)
Seliminannesiii zeyzey12 benim gunde 5 kere falan oluyor 😀 doktorum normal dedi evet arkadaslarinda dedigi gibi cigerleri ve emme refleksi gelişiyor 😊
zeyzey12 AynurOncul peki kasıklarınızda hiss ediyorsanız bu bebeginizin baş aşagıya oldugunun belirtisidir bebegnz baş aşagya inmişmi bende orda hiss ediyorum en son başı yukardaydı
Nur___ bebeğin hıçkırması gayet normal kızlar, ciğerlerinin geliştiğini ve solunum denemeleri yaptığını gösterir, 🌺 doktorunuza danışın yine de.
kornzorn20 Cokokuyan_dorukusunannesi48 nasıl yani bildiğimiz hıçkırmamı ara sıra bıçak girip çıkıyor belirtisi o mu? 🤣 ay nasıl hıçkırır ki 👶🏼👶🏼
tugrakubra_1 ciğerleri gelişiyor kuzucuğun ve emme refleksi de aynı şekilde 😊 iyiye işaret yani merak etmeyin
Iimran zeyzey12 bizde 28 haftalığız benimde tekme değil ama farklı bi şekilde karnımı oynatıyo herhalde hıçkırık ciğerleri gelişiyo büyüdüğünü gösterir endişe edilecek bişey yok bunda
zeyzey12 kornzorn20 aynı ritimde tekme atarmılş gibi karnım oynuyor 😅 kalp atışı gibi yani benimki 5 dk belki daha fazla süre içersnde böyle hıçkırdıgını gördüm
Cokokuyan_dorukusunannesi48 kornzorn20 Karnınızdaki titreşim titriyor yani.Gazlı içecekler içtiğnizdede olabilir.:)
Anneee3 kornzorn20 kalp atışı gibi pıt pıt oluyor o bolge böyle hafif vurmalar gibi oluyor ben öyle oluyorum.
Hzlhakko zeyzey12 yok canım alakası yok benim bebeğimde günde 3-4 defa hıçkırıyor cigerleri doğum için hazırlanıyor bazende amniyon sıvı yani bulunduğu kendisini koruyan sıvıyı yutuyormuş
deletedmom309 Son ay günde defalarca kez hıçkırırdı oğlum artık oturup göbeğimin hoplayışını izlerdim 😁Genellikle iştahlı bebeklerin anne karnında çok hıçkırdığı söylenir. Bilimsel açıklamasına gelince; bebeğiniz solunum denemeleri yapıyor. Diyaframı gelişiyor. Hıçkırması çok normal ve bebeğiniz muhtemelen gayet sağlıklı, endişe etmeyin 😀
zeyzey12 deletedmom309 çok teşekkür ederim hepiniz çok güzel yorumlar yapmışsınız içimi okadar ferahlattınız ki 🥰 teşekkür ederim umarım sağlıklı ve iyidir
deletedmom309 Son aya geldiğimizde gün içinde defalarca kez hıçkırırdı oğlum artık oturup göbeğimin hoplayışını izlerdim 😁Genellikle iştahlı bebeklerin anne karnında çok hıçkırdığı söylenir. Bilimsel açıklamasına gelince; bebeğiniz solunum denemeleri yapıyor. Diyaframı gelişiyor. Hıçkırması çok normal ve bebeğiniz muhtemelen gayet sağlıklı, endişe etmeyin 😀
Ozgemlym zeyzey12 ciğerleri gelişiyor kuzum emme refleksi ile birlikte :) doğumdan sonra da hıçkırıyorlar sürekli :) ciğerleri geliştiği için amniyon sıvısını yutarak solunum yapıyorlar şuan hava ile temasa alışmak için :) oda hıçkırtıyor :)