Roserose benim doktorum ilk Aydan beri her ay kan alıp tsh değerime bakıyor önemli bir konu risk alamam diyor ilacı ona göre arttırıp azaltalım diyor belki siz de risk görmemiştir doktorunuz bilemem ama hamileyken de yapılabilen bir takip bu Bebek için bizim tiroidimizin normal düzeyde olması önemliymiş doktorumun demesi ☺️