Anne18 euthyrox 25 mg.. hamilelegimin başından beri 25 mg kullanıyorum fazla yüksek kullanmaya gerek yok bence dediğim gibi 11.95 'le başladım suan 1 in altında 38+6 yim bi sıkıntı olmadi cok şükür ama ilk gebeligimde dikkat etmedi m bilmiyordum düşük oldu doktor büyük ihtimal troidden dolayı düştü dedi